Rejestracja produktu
Dziękujemy za zakup odkurzacza przemysłowego firmy Delfin. Zarejestruj teraz swoją kartę gwarancję by chronić swoją inwestycję.
To potrwa mniej niż minutę.
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Dlaczego powinienem zarejestrować mój odkurzacz przemysłowy?
Rejestracja pomaga naszemu działowi obsługi klienta uzyskać dostęp do wszystkich niezbędnych informacji o odkurzaczu przemysłowym, dając nam możliwość zaoferowania szybszej i wydajniejszej obsługi. Im szybciej otrzymamy te informacje, tym szybciej nasi autoryzowani sprzedawcy mogą przyjść i pomóc Ci w razie potrzeby.
Gdzie mogę znaleźć informacje dotyczące gwarancji na moje urządzenie?
Informacje o gwarancji są dołączone do każdego odkurzacza przemysłowego firmy Delfin. Razem z urządzeniem dostarczana jest instrukcja obsługi oraz karta gwarancyjna.
Gdzie mogę znaleźć kod produktu oraz numer seryjny?
Wszystkie odkurzacze przemysłowe firmy Delfin posiadają naklejkę - tabliczkę znamionową (aluminiowa tabliczka dla starszych modeli), na której znajduje się kod modelu i numer seryjny. Tabliczka znamionowa jest zwykle umieszczona na obudowie urządzenia.
W przypadku pytań dotyczących gwarancji na odkurzacz przemysłowy można skontaktować się z lokalnym sprzedawcą firmy Delfin lub bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta pod numerem tel. +39 011 800 55 00. Upewnij się, że masz numer seryjny urządzenia, dla którego potrzebujesz uzyskać pomoc.
Twój produkt